träningsnarkoman

så var det dags för lite uppdatering! i tisdags så for jag nämligen till pappa som skulle vara hemma tills i dag. vi åkte till farmor och åt massa gott! sedan har det bara blivit lite mys med syster, och även ett träningspass med c. vilket vi gillar!

så idag, körde vi rugby på idrotten, vilket var jäkligt roligt. då det var en annan variant av det hela! kul kul. 

vädret har väl inte varit så super som det har varit de övriga dagarna, men som sagt det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!  så jag och ett snygg gäng gick ner för att lira lite beach, som sedan blev till att spela "vanlig" volleyboll inne, utan skor! hahah skojar inte om det känns i fötterna när man lirat i 3,5 tim utan skor! men det är ju som sagt alltid kul att lira med mina tjejer och gubbar! :) eller jaa, förutom när dom gnäller på att jag skrattar för mycket! hehe men därefter fick jag sällskap av markus hem, och vi såg värsta snygga rengbågen, eller det var faktiskt två! :)

gick över till mormor och åt mat, så snäll du är! och nu sitter jag här och kollar på ishockey. sverige - tjeckien som det just nu står 2-0 i tredje period. go sweden! sen blire sängen!


Kommentarer
Postat av: josefin

sv: åh, tack, vad glad jag blir! <3 =) söt du e!

2009-05-09 @ 12:21:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0