men slå för i helvete

det gick ju rätt bra i matchen mot jomala idag. förlora dock med 3-1 men vafan, ett poäng är ett poäng! tyckte att alla var bra idag. och jag är jääävligt stolt över att jag var så grymt bra i försvar. det blev PERFEKTA bollar, och
det fick mig verkligen att bli glad. fick köra utan libro idag så därför jag gick ner och tog boll. stackars erika kunde inte spela och ellinor fick bara titta på, men så är det i början.. på hemresan blev det julbord, och det satt ju inte fel det. mumsigt! och plåstret hjälpte till så att jag klarade mig från att bli åksjuk, gud så skönt!

efter maten drog vi till baren, där folk dansade för fullt. vi köpte oss en dricka och satte oss och kolla på alla. och rätt som det var så kommer det fram en 40 årig gubbe och frågar om vi ska dansa?! jag ba men gud.. han var så jävla full så jag visste knappt vad jag skulle säga. men den jäveln gick inte för det. så jag var tvungen att säga; nej, men dansa med evelina! hahah, sen lunkade han äntligen iväg.

och imorgon ska jag och kristin arbeta i sekitariatet för b-killarna. sen har herrarna match mot hylte på kvällen. så späckad söndag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0