give me the power

seriepremiär tierp - jomala
slutade 0-3 men det var en bra match ändå. bra jobbat girls! fårga mig bara inte var jag gjorde på plan, för det vet jag knappt själv? att få dunka ner den första bollen var en riktigt skön känsla. så jag drog väl på mig runt 13 poäng skulle jag gissa. känndes så jefla skönt. allt liksom flöt på. och jag fick till några riktigt bra bollar! men nästa match då jävlar är det vi som vinnner. för det har vi visat, vi kanske är ett ungt lag. men vi har det där jävlar och annamma i oss! fick även en fin startpublik också, tack till er! (var med i arbetarbladet i morse också)



längst upp till vänster, evelina frank, erika johansson, jenny karlsson, maria modin och jag
madeleine blom, felice alm, kristin lind och ellinor lindfors. grimt snyggt kort, mums!
fan jag såg dig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

mia då?:D

2009-10-04 @ 20:55:26
Postat av: johanni

sötmarina och sötfelice :D<3

2009-10-05 @ 21:39:24
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0