7 oktober

Grattis på födelsedagen Oskar Östlund! hoppas du får en grymt bra dag! men grabben ska visst på hockey idag (leksand-orskarshamn) och firar sig själv till helgen!

men du ska vet att du är en av dom bästa oskar jag har träffat. det finns ingen med ett så gott hjärta som du. när man känner sig lite nere så fixar du upp humöret på ett kick! jag vill aldrig släppa taget om dig vännen. och om du inte redan visste det, så är du värd dom tre bättre orden!  




oskar min hockeystjärna, du kan få mig att skratta tårar! bästa killkompisen man kan ha! :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Nämen vännen! :) tack så jättemycket! :)



Du är inte så dum du heller!:)

2009-11-11 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0