släkten är bäst

fin lördag? ohja, drog på b-lags match mitt på dagen. blev vinst där för gabbarna med 3-2 mot uppsala, grattis! sedan åkte vi vidare till farmor, där vi skulle fira farfar som fyllde år, så vi drar väl till med ett grattis till! och visst kan det bli lite fult när hela tjocka släkten är där. men inte klagar jag på det! mat och fika satt ju otroligt bra i magen också. sen satt vi och nörda youtube ett tag, och satan så kul man kan ha där då. hahah! släkten är bäst ♥

imorgon blir det match borta mot bromma, och  sen hem igen för att kolla på svenska cupen (kvartsfinal). sen ska jag försöka vara duktig och bli klar med mitt projekt. fin söndag ha?




haha fifan familje humor sådär! idag var det möller som bjöd på mest skratt framför datorn.
dududududu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0