det finns ingen som kan ta över din plats nu

ja då var det måndag igen mina vänner. skolan gick rätt bra idag. jag och caroline jobbade på bra men vettefan vad som hände på matten? skratta åt ett tal och jaa mer skratt blev det ju! love ya bitch! hihi på bussen hem träffade vi även på erik, den grabben alltså haha. yeapp hemma vid sex tiden och så syndade jag mig som en dåre eftersom jag trodde träningen börja sju, men den började visst halv åtta?! ajaaa, idag gick det hyffsat bra. inget att klaga på tuup. rätt nervös inför seriepremieren på söndag, jomala nu jävlar.. HEHE!!! nää, nu jeklar 
väentar seeengen på maa                               

vi är la góa vi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0