friday

onödig skoldag idag? hehe jorå, börja tio och sluta kvart i elva. men det var ju bara mentorstid typ! men iallafall, när jag kom hem så drog jag till mormor. där blev det fika och prat :) sen gick jag hem och ska väl göra mig iordning till träningen senare. får hoppas det går bättre idag!

och idag har jag även gått runt och nynnat på beonceys låt, sweet dreams. den satte sig i huvudet imorse då jag satt och kolla på vakna med the voice! (och till den som komentera anonymt i de näst senaste inlägget, ibland så får man använda dom fina orden lite mer än vanligt!)


jag blir less, jävligt less. varför ska det vara så svårt att utvecklas i det man ibland tycker är kul? ja för mig verkar det ju omöjligt. ingenting funkar som det ska nu. bollen lever liksom sitt egna liv.. och försök inte ens passa in, du är så ute ur leken! jag funderar på om jag verkligen ska fortsätta med det här. och varje gång försöker jag göra mitt allra bästa. men vad tjänar det till när inget händer? jag trycker mig då långsamt ner och plågar mig själv med hårda ord. riktigt hårda ord! ord som får en att bara vilja hoppa av och aldrig mer röra en boll. varför ska det vara så jobbigt för? jag orkar inte..


Kommentarer
Postat av: joahnni

åw tack! :D<3

2009-09-11 @ 19:40:05
URL: http://hijaah.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

gumman då :/ <3

2009-09-12 @ 12:14:00
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: Malin

inte sluta spela boll :| det kommer medgångar efter motgångar så inte sluta, inte än <3

det fixar sig nog (hoppas jag)



och dudu, vad fint du har möblerat om härinne 8)

2009-09-13 @ 12:10:47
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0