olalala jag vill ha dig

nästa station åland. ja i fredags så fick jag följa med caroline till åland. det gungade rätt bra i början och de resulterade i att jag spydde! haha fyy, men efter det så blev det hyffsat bra. gick runt och kolla lite, lyssna på grym underhållning och träffa på en härlig gubbe "men knäpp på mig då!?" haha sen på kvällen var det dags för träning.

igår spenderade jag hela dagen med siri & barret. vi drog oss ut på heden och kollade när strömsberg krossade norrtälje med 3-0 och därmed gick dom upp i tvåan, grattis! sedan kollade vi på juniorerna när dom mötte wattholma och där blev det 3-4. sen blev det en slapp kväll hemma hos barret.



barret & markan you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0