stressad, faaaaaan

vilken morgon! stressa till bussen då jag hade glömde den där jävla fotolappen hemma. men visst han jag med bussfan tillslut. har två lektioner idag + fotografering vilket jag inte är sugen på idag.. sen så slutar jag klockan fem idag också, hemma 17.55 och sen har jag träning 18.00 woho säger jag bara (y) ååååååh mår inge bra nu alltså ;( men har iallafall köpt mig fyra bananer som jag sen ska trycka i mig.
faaaaan, nu fick jag ont i huvudet också... jippi, hur fan kommer den här dagen att sluta?!

Kommentarer
Postat av: johanni

krya på dig :(<3

2009-09-10 @ 15:56:01
URL: http://hijaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

några svordomar det var här då..

2009-09-11 @ 16:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0