blå blå ögon

satan så skönt det är med korta dagar. idag börja vi 9.30 och sluta 11.35! det gillas (y) drog på en snabb lunch innan jag och barret sprang till bussen, igen! haha jaja väl hemma så satte vi igång och börja träna. men vart vi träna behöver ni inte få veta. för övrigt så sitter jag hos barret igeeeeeeen. och vi kör en repris nu också. och denna gången blev det mormors godaste!

torsdag imorgon, och dagen börjar med två lektioner och sen så blire träning på kvällen. så vi hörs la senare! tjarååå

Kommentarer
Postat av: Malin

GIFE me erat schema va? :' är alla era dagar så slappa?



och min skola är väl.. helt okej. alla ser likadana ut, alla har perfekt långt hår (mestadels löshår visserligen) och ser felfria ut konstant. så jag känner mig lite som en bajskorv bland hallon :' haha, nej men.. du förstår principen.

2009-09-03 @ 20:06:41
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0