shoothing star

sista dagen på praktiken, och idag fick vi ta hand om ettorna. gick kanoners de! saknar dom redan mina små kycklingar! och nu är det äntligen lov, bra jävla skönte. och eftersom de är första april idag så var jag ju bara tvungen att luras lite. fick palmisen att hoppa i soffan och morsan att skrika högt då barret tipsat om att lägga makaroner under toasitsen. funka väldigt bra (y) sen skrämde jag skiten ur felice med. ååh vad jag älskar att skrämmas :)

blev på lite extra humör med efter jag pratat av mig lite med favvo oskar samt sp! och nu sitter jag och dampar med henne (h)

det går bara inte att motstå något sådant


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

du skrämde fan skiten ur mig, hahah .. =) rätt oseriös träning vi hade! <3

2010-04-01 @ 22:56:15
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: ashleya

haha, nejnej:)



haha, det har du rätt i sötnos.. Då jävlar, då ska jag banka boll som fan, förstå hur jävla bra vi kommer vara på sm! :D <3

2010-04-02 @ 00:01:58
URL: http://ashleya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0