du kan lura mig en gång, men aldrig två

yeaaah, lördagens partay var något extra. tror aldrig att jag visat så många känslor sådär öppet under en och samma kväll. men sånt händer ibland, och visst skämdes jag där ett tag men de gick snabbt över när jag fick mig några kramar. tack för era ord, dom värmer fortfarande! men annars så hade jag det sjukt kul. och det må ju vara folket som gjorde/var på festen. finns de nå bättre än er? tveksam om de..men det blev kanske inte lika mycket shaka ass som förra året, men jag hade bra jävla ont i ena skinkan dagen efter. var det dansgolvet eller var det fallet från mias säng som orsakat de? ja det får jag väl aldrig veta hahah

men dagarna rullar på, och nu är man innen på sista praktik veckan. känns.. jobbigt? hoppa lite hopprep idag, och satan vad populärt de var då!



jag har väl aldrig haft sån separationsångest som jag har nu. du är oersättlig. och jag kommer aldrig glömma dig och din familj. ni kommer alltid att finnas där för mig, svantesson ♥ 


Kommentarer
Postat av: Evve

Han blir saknad av många:'(<3

2010-04-20 @ 15:50:53
URL: http://lajjniiz.blogg.se/
Postat av: mia

tack så mkt hjärtat :)



och jag tror helt klart det var fallet från min säng :P

2010-04-20 @ 16:13:36
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

partyyybrud!



fatta att han försvinner på lördag, på lördag!! :(

2010-04-20 @ 19:52:49
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0