jag minns den dagen som igår, du gav mig allt och lite till

blev ett besök hos älsklings mormor på dan. sedan blev det en sjujävla lång promenix med erika och thesing, bra trevligt! sen tog jag min racercykel och drog till bästa. hon är bra underbar.

men under min och erikas promenad så blev vi nå sjukt deppiga. eftersom vi såg att dom plöjt sönder beachplanen nu.. det återstod nu endast bara jord där :( ååh jag gråter i själen vad hemskt det är. dom har nu förstört en stor del av min och erikas sommar. och troligtvis några fler med. ni kunde väl gett fan i plan tills sommaren var slut eller? grrr



Million dollar smile
jag vet inte hur det känns, men jag ler ändå åt saken.

Kommentarer
Postat av: sp

och så ut på åkern och hämta korgen...

2010-04-08 @ 09:58:10
Postat av: Erika

ja det är förjävligt. Nu får dom lägga på ett kol så att det finns planer i sommar!

2010-04-08 @ 12:13:20
Postat av: mia

nej jag sköter ekonomin :) ja härligt med sol men idag var det ju inte så kul väder, ska du träna ikväll? :) åh miss you too :) du kommer väl på avslutningen?

2010-04-08 @ 15:37:32
URL: http://attiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0