vad är det du letar efter egentligen?

jag är riktigt impad av den nya stationen alltså. bra snygg må jag säga. faaast blev ju lite osäker på hur man skulle komma därifårn, men det var bara att följa strömmen de. sprang in på MQ en snabbis och de skulle jag inte ha gjort! känns som om plånkan kommer bli rätt lätt efter besöket där inne haha. men de är finte

nu är även träningen framflyttad så då slipper jag stressa till den med :) sköönt. nejp, nu ska jag återgå till att trakasera alla brudar här inne. känner mig lite dryg idag, meeeen de får dom ta helt enkelt.

vem fan har lingonsylt till pannkakor? de ska ju vara jordgubb eller hallon vafaaaaan!
hejpa

Kommentarer
Postat av: sp

eller drottningssylt

2010-04-26 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0