jag kan faktiskt göra det här, om du bara ger mig din tro

idag var det som sagt sista dagen på praktiken. mycket sorligt om jag får säga det själv. men fifan så kul jag haft det! och idag har det inte varit något undantag om man säger så! riktigt toppen dag på alla sätt och vis :) underbara människor det där! och tur att dom gillade kakan jag bjöd på med. och det var lätt en av dom bästa praktikplatserna jag haft! en stor kram och tack till mia för presentkortet och att jag fick vara hos dig! ♥

efter att jag slutat var det bara att spurta hem och dra vidare på träning. gick helt okej! och nu lär jag förstätta plugga..



jepp, jag ska bli målare när jag blir stor. eller? blev för jävla snyggt iaf efter att vi målat om de mesta i butiken och i arbetsrummet ;)
blev även sminkad av anna en dag! vilket blev mikket bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0