så glad att jag får dela de bästa med dom bästa

oh vilken härlig julafton jag hade igår! öppna först paket hos pappa, sedan for vi som sagt vidare till farmor och farfar. och där var hela barnaskaran sammlad. jansson, blom, lindberg och pettersson! och så var gunvor och familjen jakobsson också där. tror vi var närmare 27 pers haha! men bra jävla trevligt hade vi med mat, lekar och paket :) ni är bäst!

sedan åkte vi hem vid sju tiden och gick till mormor & morfar för att öppna paket dät och äta en kvällsmacka. mycket nöjd över mina julklappar må jag säga. fick ju de jag önskade mig så. hihi
nu har vi haft lite julfrukost hemma hos oss och sedan blire julbord hos mormor! kvällens bravader får vi se vad det blir av!

grattis på födelsedagen gullhjärtat amanda! ♥











mohah, några "snygga" bilder sen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0