de lutar åt ett håll, men går åt ett annat

yes, b-laget krossa uppsala med 3-0 och a-laget blev krossade med 0-3. synd synd, men de var dom på håret hela tiden! sitter nu och jobbar på mitt tal tills imorgon, känns som om jag bara skriver massa strunt. ska prata om hur jag börja spela volleyboll. haha kul och veta liksom, men visste ju fan inte vad jag skulle prata om annars. men de får duga. märkte att de var hela sju år sedan jag började.. haha syns inteeeeeeee men. hahah

slutar feeeem idag, sen hem och äta och vidare på träning. sju till tio. sen blire att hoppa i sängen direkt. skapligt trött man kände sig i morse ba. yeaaah (h) så lär ju behövas lite sömn tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0