jävlaskoldatorkandraåthelvete

jag är så sjukt jävla arg på datalars. lämna ju in datorn igår för att fixa webbcameran. och till svar får jag att han måste ominstallera hela datorn. jag blev väldigt fundersam och tveka nästan på att lämna in den för jag vet ju att filerna kommer försvinna. men då säger han på sin fina tyska brytning; nej dom kommer sparas, jag lovar. ÅH skönt tänkte jag! gick och hämta datorn i morse och när jag knäpper på datorn så är aaaaaaaaaaaaaaallt borta. förutom bilderna jag hade på datorn. greeat!!!  och msn funkar inte, kul dataliiiv. känns nu som att jag lika gärna skulle kunna slänga ut datorn genom fönstret för den går ju för i helvete inte att använda normalt. och det känns ju bara bättre när jag inte har några skoluppgifter kvar. precis allt är borta. så jääävla bra start p den här dagen, veckan, terminen..

åååååååååååååh, stor jävla suck på datalars....... nej nu ska jag ta ut min ilska på att plugga till en redovisning imorgon. tummen upp på den här dagen.

helvete, kan inte nån bara komma och förgylla min dag. skulle betyda SÅ mycket! ledsen för mitt lilla (stora) utbrott. men jag är så jävla piss off right now.

så vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0