1

Syskonkärlek
Per går sitt första år på lågstadiet och har en mycket snygg syster som går sista året på gymnasiet. En dag när Per ska duscha kommer syrran ut ur badrummet med en handduk svept omkring sig.
 – Snälla, kan inte du ta av dig handduken?
- Nämen, Per! Vad är det du säger? Du har väl sett mig naken förut?
- Snälla, snälla, snälla…
- Okej, bara du är tyst sen då.
Per ser först mycket nervös ut men drar snart en lättnadens suck och säger:
- Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen.

tänkte göra en ny kategori här på blöggen. man måste ju kunna få sig ett regält skratt ibland. och jag gillar ju att skratta, så då passar det utmärkt med en liten "funny fan" kategori här! mohaha läs och njut mina vänner


Kommentarer
Postat av: naddi

Ja det får du göra ;)!

Och fy fan vilken skön! Hahahaha!

2010-06-01 @ 22:37:04
URL: http://naaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0