brillor on

kände mig skapligt pigg idag, trots pollenförkylningen så. följde med mor ner på köpingen och handlade lite inför morgondagen. tror alla kör på att handla på dagen innan, rätta mig om jag har fel? sedan fick jag fin besök, bjöd på lunch (ok, besöket fick steka köttbullarna men annars så! haha) ringde sen en polare som vi plockade upp på vägen. haha stackars ronja har nog lite ont i rumpan nu ;) åkte sedan på en cykeltur, och for till kiosken och köpte oss en varsin mjukglass! trevligt värre. har varit duktig och städat lite idag med. hoppas man får godkänt av mor.

nej vad säger ni. ut med cykeln igen eller?
nu blev jag sugen på lite äventyr, hm.. kanske dags att man börjar beställa lite resor bort ett tag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0