stanna i solen och känn hur det börjar bränna

de är fint att vara thorénare. har helg nu tills på tisdag, så jag klagar inte! och igår så gick sir N igenom lite inför matte b kursen, och de behövdes verkligen. kanske inte borde vara så orolig för de nu! 
solen skiner skönt ute, och tur är väl de eftersom de är många som tar studenten idag. hoppas ni får en bra dag! och om en vecka så får vi sommarlov. sjukt hur fort ettan har gått egentligen.

nej tror jag ska gå över till mormor och vara lite social med henne snart. var ett tag sen om man säger så.



jag kan inte med ord utrycka min känsla jag har i kroppen nu. det är både skönt och rent åt helvete på samma gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0