de har sina stunder

full rulle på praktiken idag, städade ut ett rum, spelade spel, och gjorde görsnygga kycklingar! och imorgon blir det till att vara lite sylärare, inte illa de heller! fick våfflor hos mormor (rågoda!) sen for jag vidare ner till hallen för att bränna lite fet. och de har ju sina upp och nergångar. men stannade kvar en stund med några och då gick humöret upp lite.

tror jag har ett troll i min kropp. den funkar inte riktigt som den ska känner jag. ontttt. men jag tänker inte klaga. har värre saker i huvudet. eller mindre kanske jag ska säga? förlorade några hjärnceller idag då jag använde huvudet som skydd. heheh ajj lm..

nu ska jag snart hoppa i säng. så Gnatt på er.



- mina polers tycker tydligen att jag tycker allt är så coolt. eller ah, prylgalen hahah

Kommentarer
Postat av: SP

(Y)

2010-03-25 @ 21:50:08
Postat av: mia

du är duktig på att använda huvudet på träningarna du ;) jaa jag orka verkligen inte gå och träna idag men kommer igen nästa vecka om vi har nå träning då :)

2010-03-25 @ 21:55:32
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: mia

haha det gjorde han säkert! :D Ja ibland måste man ju vila med :) annars kommer man väl se ut som en biff snart :p

2010-03-25 @ 22:11:43
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: mia

haha nää precis! skulle ju vara lite synd om dom isf :P

2010-03-26 @ 08:27:47
URL: http://attiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0