världen utanför

amanda lindberg, är min hockeystjärna! ♥

tänk om alla bollar var lika bra som den bästa? hur bra skulle inte det vara.. kom hem efter en lång dag med volleyboll, hoppa därefter till tv där det var dags för bandy final. och grattis hammarby till sm-guldet. synd bara att jag inte kunde skriva bollnäs, men dom fick ju trots allt silver. inte illa pinkat de heller. nej nu ska jag ut med racer cykeln. eller går det ens? fukk de snöade ju bra fint idag också haha får la se hur jag tar mig ut detta hus men ut ska jag och sen blir det johan falk klockan nio.

skulle inte sitta helt fel med lite massage nu heller..


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

haha, jaru! iaf dom i slutet mot kolbäck, dom var sköna dom! ;) du var bra du pullan! <3

2010-03-21 @ 23:07:01
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: aaa

ja hoppashoppashoppas :D

2010-03-22 @ 18:09:00
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0