när ska man få gå därifrån och känna att man gjort något bra

ja då var man hemma efter en tripp ner till katrineholm. spelet gick helt okej, och vi kom tillslut på en sjunde plats av sexton lag. bra jobbat tjejer! och guldet tog tjejerna från svedala hem och sollentuna grabbarna. (fast jag höll på falkenberg hos grabbarna men dom förlorade tråkigt finalen) men i allafall så hade jag det väldigt trevligt med mina brudar och roger. mycket skratt blev det, så nu har jag nästan ont i käken? haha hoppas alla har fått sova gott inatt, eftersom jag tydligen hade låtit väldigt mycket med mina knappar på mobilen. och musiken då? hahah inte tusan visste jag att den hördes så bra att jag höll några vaken :D men det var en rolig tripp, gillar ju att åka bort sådär. så nu har jag fått lite mer energi i livet känns det som :)

nu ska jag snart sticka iväg till skolan. undra om åke är i skolan idag då? eller om han är hemma och firar norges nationaldag haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

åhhh jag vill oxå åka till Katrineholm! Kunde du inte smugglat med mig?! Kommer ju därifrån :D hhiihi

2010-05-19 @ 21:04:16
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0