de ekar i mitt huvud

jag blev så glad när jag bläddrade upp tidningen i morse och läste om evelina. så grymt stolt, och glad för hennes skull! du kommer klara det där galant snygging ♥ och så sken jag upp när caroline skicka och sa att hon hade fått praktik! håller även tummarna för sp som nyss lämnade in sitt cv till en butik!
finns inget bättre av att höra när andra glädje. då känner jag en gnutta glädje i all den skit som är just nu. och när jag själv kommer känna lycka igen.. ja det återstår att se.

kan man enbart leva på andras glädje? och låta sin egen försvinna bort för ett tag?

Kommentarer
Postat av: sp

hihih <3

2010-10-14 @ 18:17:17
Postat av: Evve

tack så mycket marina! hoppas det går bra jag med hihi! :) Så himla nervös (A)

Det blir bra det där också snart <3

2010-10-14 @ 18:41:57
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0