olycksfågel number one

åååh så jävla skönt med tre poäng. så sjukt stolt över mina tjejer! ni kämpade på bra :) dock spelade jag bara fem min idag.... seeen fick jag en härlig smäll av en i uppsala så mitt knä sa tack och hej. låg och hejade på mina brudar innan jag for till akuten där dom sa att det var nått fel med ledbandet. blev till att hoppa på kryckor hem. så imorgon blire ingen skola :( ska in på rönken imorgon och kika satt det inte är nått mer fel. men fuck så less jag blir.. undra när man kan träna igen... :(

ett stort tack till alla som bryr sig om mitt lilla knä. ni är guld värda. ♥

Kommentarer
Postat av: erika

lillpullan, se till att bli bra snart! puuss

2010-10-03 @ 21:55:33
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: Louise

Men lilla Marina då! sådär kan du ju inte hålla på :/ Hoppas allt blir bra :) kramiis <3

2010-10-04 @ 07:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0