det är bara en tidsfråga innan jag bryter ihop

vilken jävla dag det har varit!
jackan gick sönder
mobilen DOG
vi åkte hiss med en mossad hamburgare = hamburgarexpress??
sp och jag insåg att vi hade sjuuuukt mycket att göra - provpluggochpraktik
ÅNGEST på det..

men lite bra/roliga saker är väl att:
barret kom hem från turiket!
jenny karlsson fyller år och har namndsag idag och så fyller även veronika år
mina snälla klasskamrater som hjälper mig när jag är lite smått handikappad
och att jag fick mig en cykeltur med mina favvobrudar och träffa på lite trevligt folk

men imorgon är det en lång dag, mycket som ska fixas och donas. och ett plus är väl att mitt knä börjar bli bättre! så nästa vecka, dååå jääävlar! 

- nu stänger varuhuset, men våra konkurrenter på andra sidan har öppet en timme till ;)


Kommentarer
Postat av: erika

marina, jag gillar dig ja. En riktig pärla! <3

2010-10-06 @ 23:08:44
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0