att dölja svagheten i sig själv

i söndags blev det en liten tripp till stan, och sen avslutade vi dagen med en promme & film mys med erika, again. fiiinte "men geejrreee rå, geejrrre!!" hahah
och idag var det
sista träningen för den här säsongen, körde på i hela tre timmar. höhö. tråkigt att behöva göra ett uppehåll för nånting som förut har varit ens vardag. ens liv. men nu blire väl till att lire lite beach i sommar! taggisch.

under de senaste dagarna har jag funderat lite på hur min framtid kommer att se ut. och den skrämmer mig. riktigt jävla ordentligt. jag hade en gång en dröm om hur den skulle kunna bli. men nu efter bara 18 år, så inser jag att ingenting blir som man tänkt sig.. - kommer jag någonsin att lyckas med bara en chans?

Kommentarer
Postat av: erri

du lyckas alltid, pertstjert. <3

2011-04-05 @ 14:27:19
URL: http://eerikajo.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0