party like a rockstar

ohff så rolig kvällen blev! vi spela spel, drog en sväng till uppsala, hälsa på hasse & mange, och skratta satan i gatan mycket!! sen drog jag och sarah på aftergalej och spela lite pingis och prata massa gojja. sen ville jag visa upp mina bil skills på ett tvspel, men då fick man höra att man tydligen gasa för mycket i svängarna.. men vafaaan, man vill ju komma först liksom?? och då var jag den enda som inte hade körkort där.. hahah galet kuuul. men roligt hade jag och lite fräna pics från kvälla kan komma upp senare när jag flirtat lite med sarah ;) nu ska jag tagga om för imorgon äre jag som ska upp och jobba! såhär två dagar före skolan liksom

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0