13 december 20elva

"sankta" lucia dagen är nu över. fick inte riktigt den där känslan jag brukar få på lucia. det var mer en tradition när man gick på aspen att först titta (eller så var man med vilket jag nog var rätt många gånger) på lucia tåget, sen fika man med klassen och så. mer än bra om jag får säga det själv. men det var förr de..

juste, fick hem klänningarna idag. och satan i gatan vettni, en av dem satt som en smäck. så på den fronten är jag nöjd. nu ska jag bara hitta mig nått att ha på mig på självaste julafton.


Kommentarer
Postat av: Mia

Det kan vi absolut ordna :) bara att höra av dig när du har tid :)

2011-12-15 @ 22:24:38
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0