andra advent

bränt kosingar idag igen. och hugaligen så kul det är att handla julklappar! blev som sagt en sväng till gävle med mor & syster, vilket var mysigt. nu på kvällen har jag bara trixat lite här hemma, sånt man bara gör på en söndag.

men faan alltså, nu äre illa. illa på riktigt. de var ett tag sen man hade den där hemska känslan när man mer känner sig som en klumpig fet elefant än en människa. det bara skriker fet och ful om mig! vad har jag gjort med min stackar kropp? tror den skulle behöva lite extra träning utöver det lilla vi kör med volleyn. men var är tiden? den fanns förut men nu verkar den ha gått upp i rök. dumt marina. riktigt dumt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0