dagen före julafton

fick mig en rysligt bra dag igår må jag säga! fikat med sötisarna var mer än bra, skönt och prata lite skit sådär hihi ♥ och inte råga på det så tar barro körkort med!! helt galet glad jag blev för henne skull, så där blev det till att ta sig en runda i bilen ;) sen på kvälla kom hon, rille och henkis över och spela ett spel.

imorse följde jag med barro till gävle en snabbis, sen har jag gått och strosat runt på tierp med systrarna, farmor och amanda som är back in tierp! älskar min fina kusin, som också är så otroligt grym på hockey att hon ska få vara med på både VM och OS! huuur sjukt är inte det??

får la se om det blir nått bingolotto ikväll. men ananrs längtar jag tills imorgon när jag få träffa alla mina underbara släktingar. tjing så länge

Kommentarer
Postat av: caroline

hihihi :D

2011-12-25 @ 16:33:24
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0