Like the new castle's of time. You give me wings so I can fly. You'll always save me

godkväller. en sådan solig men blåsig dag har spenderats i gränby köpcentrum med caroline och sofia. mina fina classmates. fynda inget på rean, utan kom hem med ett pannband och lite annat gött. men besvikelsen var storartad när jag inte kunde byta min peak tröja inne på intersport. ofta man inte har peak rå? (nejnej, det har bara stadium dääär) så nu har jag näst intill tvingat caroline till att köra mig till mitt älskade intersport i gävle imorgon. haha bara kör med er jävlar som är så duktiga att ni har tagit körkort ;) neeej jag är så tacksam över att ni vill köra mig, puss till er! men min dag kommer den också, om hundra ååår.. och imorgon fyller maddz år också, så de vankas väl kalas för hela slanten sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0