set the world on fire

blidde till och spendera lite kosingar idag med. inget jag direkt klagar på. känns bara otroligt skönt i kroppen att få shoppa loss lite. sen har jag umgåtts lite med madde och mia :) hihi

men nu på kvällningen så var jag över till grannen längre ner på gatan för att få bukt på mitt jävla öra. hör som sagt lite dåligt, men de är bara för att jag har lock för örat hela tin. men så skulle kristina prova och göra otosan öronvård, som hjälper mot lite olika öronproblem. men kristina här är lite andlig av sig, känner av spöken, gör healing och massage och sånt. så när jag står framför henne och ska lägga mig ner så börjar hon berätta lite saker om mig. så nämner hon till sist att jag har en hemlig beundrare efter mig. och ni aaanar inte hur nyfiken jag blev på att få veta mer, hahaha kul och veta liksom ;) men tycker sånt där är så jävla ballt att man kan säga sånna saker av att bara titta på en och få kraft uppefrån (som hon sa). men nu håller jag tummarna för att örat ska bli bättre, annars äre farbror doktor som får fixat.

nu sitter jag iallafall och målar naglarna inför thorén galan som går av skapeln imorgon. nya klänningen ska invigas. spännande värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0