2011-12-15

en av dom lite bättre dagarna idag faktiskt. en skön torsdag helt enkelt. allt har bara flutit på vilket har varit otroligt roligt och skönt! blev bjuden på fika av fina madde & mia idag också, grym tjej de där!! :) fick mig även ett gott samtal med agnes vilket var trevligt! näst sista dagen på monique imorgon så jag tog mig äran att baka en saffranskaka åt mina kära kollegor. hoppas att den smakar. pinsamt annars haha.

drog en sväng till mormor & morfar nu på kvällningen med där det bjöds på fika. sen jävlar i min lilla låda så åkte damsugaren fram. och nu har jag suttit och skrattat åt en video som mia har gjort. hahahhaah, de gjorde verkligen min kväll!



maddepadde var gullig och gjorde en fiskbensfläta i håret på mig i måndags, sååå himla snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0