fjärde advent

mmm. grym söndag. julshoppat med madde på dan. och sen en redig jävla volleyboll match på de. och det blev sig en jämn sådan, men tillslut fick örkelljunga åka hem med en 3-1 förlust. tierpsgrabbsen kom då med i grand prix!! hell yeaaah! lika så kom tjejerna i lindesberga och gislaved med. så nu får man se evelina s & f samt lisa spela :) göööttt att jenny kirrat hotell tills dess också. can´t wait!!

grymt också att musikhjälpen samlade in över 18 miljoner. helt otroligt bra! fett synd att det är slut bara.. buhuu. nu ska jag arbeta lite, titta klart på bridget jones filmen, vara lite glad, vara lite stressad och ja.. avsluta just den här söndagen för det här året.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Detta kommer låta konstigt, men jag hoppas vi inte ses därnere ;) Hihih! Kram på dej och jag önskar jag varit påmatchen ikväll!

puss <3

2011-12-18 @ 23:24:16
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0