de tar sig

okej, ni skulle ha sett mig i måndags när jag var med på motionvolleyn. hahah galen! men igår var jag nog lite lugnare. men det blir som sagt långa dagar när man går hemifrån halv nio och kommer hem efter tio. men man är väl viking.. :)

lär mig lite nytt varje dag på praktiken. och nu kan jag lite om srtumpor, skor och jackor. lär ju lära mig en hel del med tanken på att jag ska vara där i fyra veckor till! hehe står tamefan aldrig still heller, så nästa vecka ska jag pröva ha easytone skor på mig en hel dag. får vi se om de verkligen fungerar! haha

och idag bjöd madde och jag över caroline på middag! blev en härlig avslutning på dagen :) skrutten min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0