amen

jappjapp, lördagen blev ju rätt så awesome ändå. satt och titta på hockey medans vi åt mat (socialt..), sen bliddere massa "minuten" tävlingar! vi tyckte att matte var bra men jakob regerade ju! haha sjukt kul vare iaf :) och idag blev det som sagt till att kolla på lite cup på morgonen, trevligt sällskap på läktaren! hm.. skulle dra några dans moves och barret ´ville hänka men då gjorde hon illa fossingen.. :( stackarn!

tjejerna förlorade mot norsjö också.. synd! men dom kämpa på bra, och jag ger ett extra plus till erika! you rock girl! sen slänger jag en puss till illern å. bara för att jag gillar dig så mycket.

jag ska lägga ner. börja om. och bli bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0