det är inte längre samma sak

åkte som sagt in och hade lite matte idag med sören och några andra brudar. och jag kan faktiskt tycka att matte är lite roligt, men just nu känns det åt helvete. varför ska det vara så svårt att fatta hur man ska göra?? gaaaah, blir tokig!! menmen, var sak tar sin tid. och det här lär ju ta en jävla tid att få in. synd bara att man har slut prov i det på måndag.. hehe. wellwell.

nej nu jävlar ska jag äta tacos innan jag far på träning! sen ska jag hem och se hjalmar på tv innan jag börjar packa inför morgondagens resa! muy bien.

Kommentarer
Postat av: maddee

sv; de gör du rätt i!!! ;D <3

2011-01-14 @ 17:59:03
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0