du kan aldrig få för många bra vänner

de är tur att man har vänner som får en att tänka på andra saker när allt annat känns helt upp och ner. så fick mig ett härligt skratt igår när jag och erajka gick hem från träningen: "happ, nu gick blindtarmen sönder. säkert så åker den in i ändtarmen också satt man blir förstoppad i flera dagar.." HAHA tar tusen år för oss att komma hem nu för tiden! så jäla roligt :) ska börja kalla henne dansande laserturken nu ocks! helt crazy vad hon är bra på att dansa!!

det är nånting som stör mig.
nånting som inte känns rätt.
jag blir ur balans.
tappar greppet.
ger upp

Kommentarer
Postat av: erri

hahahahaha! :)

2011-01-26 @ 18:55:10
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0