1111 - awesome tjejen, de är jag de!

starta tisdagen med lite korsord med mormor. fyfan vad jävla grymma vi är på´t, helt galet! mot kvällningen blev det grillning och lite fotbollsspel innan vi drog vidare till ön för lite rajtan tajtan. helt värd kväll, eftersom jag först tveka på att åka dit ens. och träffa på en massa skönt folk gjorde vi också! nej kan absolut inte klaga egentligen :) och idag blidde det en tripp till rullsand med stenmarck. jenny, fia och co var också där så det var kul! nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig vidare för att bjuda min fina vän på tårta. hihihi


lilla söta bosse!

balla erik!

snygga evelina och söta ragna!

bosse och erik efter en hård fotbollsmatch mot moi! mohaha

andreas och jag.. höhö

ronny och evelina!
yees, lite pics från kvällen där rå. de får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0