Every day I think about you and I know why. In this world there are no words for me to explain my feelings for you

i tisdags fick jag äntligen se mitt älskade lasse stefanz på ön! åkte dit alone och träffa på josefina som jag glatt hängde med under kvällen. tack mamma och per för att ni skjutsade mig, ni är bäst! och igår blidde det en tripp till sommarkväll med caroline och rickard. vi drog en drink på interpool innan vi gick och såg the moniker och e-type på scen. sen begav jag mig vidare till söderhielmska och stanna umgick med fina flickor och gossar. (bbaaah, min fotbollskille...) hahah och jenny är ju bara för söööt, tack för kvälla ;) kvällens minus var ju helt klart att jag hade skavsår på båda lilltårna och på hälen. hatar´t!




mina fina friends, och så jag och the moniker!!! (mohaha så grym jag kände mig efteråt alltså)

Kommentarer
Postat av: erika

me love you long time, for real. Puss på're pärlan.

2011-07-22 @ 00:29:45
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: Jossa

du är cool! jag vill också stå med han.... <3

2011-07-23 @ 16:17:38
URL: http://josefinawestling.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var Lasse Stefanz bra ? :)

2011-08-08 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0