swedish beach tour 2011

En helg som denna glömmer man inte i första taget! helt galet vad mycket jag har hunnit med egentligen. Och vädret kan man ju absolut inte klaga på!

 

Fredag: börja med skolavslutning och det blev bra när vårat egna tbs husband spela några låtar. Så duktiga. Sedan bar det vidare till vaksala torg för att skåda swedish beach tour med caroline och sarah! Sen var det dags för mig och börja jobba som bollrullare och krattare. Det kanske inte låter kul men jag tycker det faktiskt är helt okej. Med tanke på att man får se matchen på bästa möjliga ställe och så får man ju stå nära spelarna med ;) kom hem vid åtta sen och då blev det en biltur med b-rudarna!

 

Lördag: gick upp klockan fem för att ta sex tåget mot uppsala. Där vankades det 12 helt otroligt grymma matcher! Måste säga att det var nog bland dom bästa matcherna jag sett.  Får inte heller glömma alla goá människor som var där under dagen! Och vädret ville inte vara sämre det heller, så det stekte satan under hela dagen. Efter de långa 13 timmarna på touren så begav jag mig till pia för att låna duschen (gissa om det var skönt..!) och piffa upp mig inför kvällen bravader. Drog mig fört mot kalas för att träffa brudarna, sen var det dags för bankett på O’learys med beachfolket. Där åt vi och drack gott innan vi begav oss till saluhallen! Mycket folk vare, och hem kom jag vid tre tiden. Och där var mina 22 timmar gjorda för den dagen. Trött och sliten tjej men det var en mycket fin dag och kväll vare helt klart :)

 

Söndag: sista dagen på swedish beach tour. Kändes lite trökigt.. men spänningen steg ju närmare finalen kom. Och det vet helt sjukt. Läktaren vad full, solen sken, och spelarna var grymma! Mycket, mycket fin dag. Efter prisutdelning och allt tjo och shim så var det dags att riva hela spektaklet. När jag sen skulle dra mig hemåt så hade jag ingen röst alls. Det börja spöka redan i lördags så när vi var ute så sa jag inte direkt så mycket, fast det gjorde jag inte under hela söndagen heller. Gick fan inte!! Haha men när jag sen var hemma där vid nio tiden var jag helt slut som artist.

 

Men jag har haft en helt awesome helg. Alla gånger. Så underbara människor man träffat, och så bra beachvolley man har sett. thanks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0