så vad är ditt försvar, till att ge dig av

bohoo, idag hans det med mycket. spelat kubb med kubbkungen barro. och faan vad gla jag blev när jag fick vinna EN gång, för inte äre lätt att slå henne om jag säger så! efter det har jag varit till bergstäckten med erika, camilla, otto, theo och lilla söta hugo. jag blev bjuden på fika av gulllet och sedan tog vi oss ett härligt dopp. bra skönt i vattnet faktiskt. och nu till kvälls har jag pumpat lite med brudarna. haha, gäller och ligga i vettni. nu känner jag mig lite rastlös. och allt känns bara helt åt skogen.

Kommentarer
Postat av: Antoniafelice

Åt helvete med det negativa sötnos, sommarlov nu ju så nu kan vi leva livet, du är bäst! <3

2011-06-09 @ 10:08:43
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0