2 mars 2011

dagen till ära. hur sick är det inte att man idag firat sin 18:de födelsedag? jag är 18 fucking år! tror inte jag har fattat det än haha..
kul att solen sken på som fan idag när man skulle åka in till gävle för att ännu en gång göra en 10-18 dag på intersport. haha fick mig nå härliga skratt idag iaf!
men sen så fick man äntligen komma hem och fira lite smått. caroline kom även på besök, vilket var väldigt trevligt! ska även tacka för alla gratulationer man fått idag, dom värmde fint i hjärtat! ♥ och sören, min mentor ringde även och gratta mig idag! hur gulligt är inte det på en skala från 1-10?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ååh sööt! haha inte alla mentorer som är så snälla :D

2011-03-06 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0