att få beröm är som att börja leva igen

så var den sista dagen slut.. idag vare jag och grabbarna som jobbade, och de gick ju finte! bjöd också på mors chokladkaka vilket slank ner fint i magarna på dom! men fyfan vad kul jag haft ändå. visst har det varit tungt ibland.. men fan. de slår inte alla de bra grejer jag fått varit med om! fått lära känna ett helt sjukt bra arbetslag, och människor. så roligt! och har man tur så kanske man får komma dit igen :) nej ska absolut inte klaga, heja intersport!!

fick mig en liten present å som ni får se sen vare är. höhö för nu ska jag slänga mig i soffan och känna att det är fredag!

-men hur kinkey såg inte det där ut då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0