angry birds.. grrr

gubbarna drog hem en förlust. mycket tråkigt.. men på tisdag då jävlar hoppas vi på en vinst! känns som om att det kommer bli nått liknande dilema som det blev mot linköping. förs en jämn match, en vinst, en stor förlust.. sen drar vi på två raka segrar :D hihi kan ju alltid hoppas! på hemresan kände jag mig lite för rastlös, så sova kunde jag inte göra. fick istället vara lite social/dryg mot jenny och jocke. skratta fick jag iaf dom att göra, ÅT mig :D höhö kom hem vid halv fyra, och slockan då som en stock. och de känns i kroppen idag, men ska absolut inte klaga tycker jag..

träning ikväll, och jag känner mig råtaggad på att få träna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0