a true friend is someone who sees the pain in your eyes, while everyone else belives the smile on your face








tänk så mycket man har hunnit med i livet redan nu. alla upplevelser och minnen gör mig bara så hilma glad! och i år är det som sagt året då alla 93:or blir arton. hur galet är inte det? för det var inte längesen man satt och spekulera i hur detta år skulle bli, och nu är vi här. och födelsedagarna bara rullar in! kristin blev arton i torsdags och om tio dagar får vi äntligen fira caroline!! och erika, nu äre bara 18 ynka dagar kvar för dig med ;) nej sånt här tycker jag faktiskt är rätt kul. vissa av oss får vänta liiiite till, men sen så äre raka vägen ut på dansgolvet ;)

ida -  13 februari
jag & sarah - 2 mars
sofia sp - 29 april
kristin - 19 maj

caroline - 31 maj
erika - 8 juni
ronja - 1 juli
sofia sk - 13 augusti
felice - 27 november
amanda - 25 december


Kommentarer
Postat av: Erika

Jää. Fett coolish! :D pusss

2011-05-21 @ 16:07:07
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: kristin

gaaalet! vi får hitta på någonting kul snart tycker jag :D

2011-05-26 @ 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0