håll mig hårt. en sista gång. säg mitt namn. älskling ljug, gör vad du kan.

full fart hela dagen idag kan man säga! åkte in till skolan och prata på som bara den och kirra hem ett mvg. kändes gött. därefter blidde det mys med flickorna och vidare hem sen för att vara barnvakt åt lillskruttan. sen blev jag bjuden på tårta hos bästa flickan eftersom det var hennes stora dag idag också :)

och imorgon ska jag titta när alla fina tar studenten i tierp! fira bästakusin mattias ska jag såklart göra också. ååh, jag ser verkligen fram emot det här. är så himla stolt över pojkn. må hoppas att vädret blir bättre än vad dom förutspott.. ja snälla gud, ge dom små liven en dag dom aldrig glömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0