jag växer med åren

jävlar i min lilla låda alltså.. faaan, vad jag diggade twilight. tittade på första filmen ikväll med maddz och nu känner jag att jag verkligen vill se fortsättningen på den! och från att vara helt ointresserad av serien, då jag varken har läst eller ens haft tanken på att titta på filmen förut när den var som mest populär. så kände jag nu idag att det var rätt tillfälle. och den satt ju som en smäck!! 

men kul var det också att jag kände igen tre personer som varit/är med i andra serier, så som OC och off the map. (nikki reed, cam gigandet och rachelle lefevre)  haha niiiirdmarre...

jag är inte rädd för dig.
jag är bara rädd att förlora dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0